Waarom zet jij onze
“Het programma is zowel voor docenten als leerlingen zeer gebruiksvriendelijk. De interface is overzichtelijk en intuïtief, waardoor iedereen er snel mee aan de slag kan, zelfs zonder uitgebreide uitleg. Bovendien verliep het aanmaken van de accounts bijzonder vlot; binnen enkele ogenblikken waren alle accounts operationeel, wat een aanzienlijke tijdsbesparing opleverde.”
Lees verder
Jasper Hoekstra
Docent geschiedenis
“Onderwijs op afstand. ‘Dat geldt toch niet voor muziek?’, was mijn eerste reactie. Ik hoorde mezelf al met 30 brugklassers en vertraging op de lijn zingen. Mijn tweede reactie: ‘Gelukkig geldt het óók voor muziek’. Inmiddels voel ik me plaatsvervangend beledigd als ik hoor dat sommige andere scholen tijdens deze periode de kunstvakken maar even laten zitten. Kunst hoort in het curriculum, ook nu, juist nu. Kunst helpt. Kijk maar naar alle creatieve filmpjes nu die op social media rondgaan of de hashtag #tussenkunstenquarantaine.”
Annika van Dijk
Muziekdocent
“Tijdens de Academy is er altijd, binnen een ontspannen sfeer, de mogelijkheid om met elkaar van gedachten te wisselen over de inhoud van de methode. Zodoende kunnen wij als docenten ook meedenken en helpen aan de methode.”
Wim Tharner
Muziekdocent
“Het is schitterend om te zien hoe leerlingen zichzelf aan het begin van het jaar indelen in de ondersteuningsroute omdat ze zichzelf ‘slecht in geschiedenis vinden’, maar na enkele goede cijfers meer zelfvertrouwen krijgen en de basisroute willen proberen.”
Gijsbert Roeleveld
Geschiedenisdocent